Як відкрити магазин автозапчастин з нуля

У цій статті поговоримо про те, як відкрити магазин автозапчастин з нуля і намагатимемося обговорити цю тему докладно з покроковою інструкцією. Тож поїхали!

Як відкрити магазин автозапчастин з нуля покрокова інструкція

Більшість людей пересувається автомобільним транспортом, і з роками кількість машин тільки розтане. В одній сім’ї може бути не один, а кілька транспортних засобів.

Як відомо, техніка вимагає догляду та, звичайно ж, ремонту. Як би акуратно не поводилися з автомобілем, згодом він зламається, і тоді будуть потрібні послуги магазину автозапчастин. Саме тому бізнес у цій галузі – досить прибуткове заняття, але і тут є свої нюанси.

Насамперед хочеться зупинитися на тому, що без початкового капіталу відкрити магазин автозапчастин неможливо. Крім того, власник магазину повинен знати всі особливості товару, яким збирається торгувати, щоб не довелося залучати спеціалістів.

Реєстрація магазину автозапчастин

Для того, щоб приступити до роботи, потрібно зареєструвати свій магазин. Це не так просто, тому що доведеться спочатку визначитися з тим, який тип буде магазин, а потім обійти безліч інстанцій, щоб отримати всі дозволи. Можна зареєструватись як індивідуальний підприємець, але в цьому є мінус, оскільки товар ви зможете продавати лише фізичним особам. А от якщо вирішили зареєструвати магазин автозапчастин як товариство з обмеженою відповідальністю, то можна знайти клієнтів серед юридичних осіб.

Приміщення та місце під магазин автозапчастин

Вибір приміщення відіграє важливу роль. Маленьким воно не може бути, оскільки автозапчастини займають багато місця, та й марок автомобілів досить багато. Торгова точка повинна розташовуватися не в спальному районі, а на пожвавлених вулицях з великою кількістю автомобілів. При виборі місця під магазин автозапчастин варто перевірити, щоб поряд не було конкурентів . Біля точки має бути зручне паркування. Починаючи пошук приміщення, не потрібно відразу вкладати гроші в його покупку, достатньо для початку взяти в оренду крапку на території автомобільного ринку.

Асортимент та реклама магазину запчастин

Перш ніж розпочати свою діяльність, потрібно вивчити потенційних покупців та їх бажання. Потрібно уважно поставитися до вивчення автомобільного транспорту, який переважає у регіоні. Адже в торговій точці мають бути автодеталі саме тих марок, які є найбільш популярними. Крім цього, потрібно дізнатися про рівень достатку покупців, щоб не залишитися в мінусі. Викладення товару – теж важливий чинник. Не можна, щоб магазин автозапчастин був захаращений різного роду обладнанням, потрібно мати місце для зручності покупців.

Але щоб був товар, який можна викласти на прилавки, потрібно його придбати, а для цього потрібно знайти постачальника, який постачає деталі гарної якості та в найкоротші терміни та в ідеалі з відстрочкою платежу. Перш ніж укласти договір, треба з’ясувати репутацію майбутнього партнера. В інтернеті можна знайти дуже багато інформації, якщо приділити час.

Великогабаритний товар у магазині автозапчастин потрібно виставляти на підлогу, а дрібніший – на полиці, стелажі, вітрини. Весь асортимент має бути доступним для очей покупця. Не можна забувати про касовий апарат – обов’язковий предмет.

Відкривши свій магазин автозапчастин, потрібно, щоб покупці дізналися про нього, а для цього буде потрібно реклама . Важливо розповісти про себе доступно та цікаво, щоб у кожного потенційного клієнта виникло бажання відвідати нову торгову точку. Не варто нехтувати рекламою можливостями інтернету та соціальних мереж. У районі можна розповсюдити листівки з короткою інформацією, залучити до реклами ЗМІ.

Працівники для інтернет магазину

Якщо магазин не дуже великий, то можна й самому впоратися із продажем. Але, а якщо з часом бізнес пішов добре, то краще найняти персонал, але який обов’язково знає пропонований товар і вміє правильно і грамотно донести інформацію до потенційного покупця. Працівник має бути зацікавлений у тому, щоб продати більше, тому добре, якщо його заробітна плата залежатиме саме від товарообігу.

Інтернет-магазин автозапчастин

Окрім стаціонарної торгової точки, можна скористатися послугами інтернету та відкрити інтернет-магазин на його просторах. Але куди краще побачити товар на власні очі, ніж дивитися на нього через екран. До того ж не кожен власник автотранспорту вміє користуватися інтернетом.

Розрахунок витрат на відкриття магазину автозапчастин

Якщо вирішили організувати бізнес, то одразу потрібно підрахувати свої витрати, при цьому слід враховувати таке:

  • витрати на оформлення підприємства;
  • витрати на оренду приміщення;
  • закупівлю товару;
  • оплату роботи персоналу;
  • відрахування до податкової інспекції;
  • купівлю обладнання;
  • рекламу.

І не треба сподіватися на те, що магазин одразу після відкриття почне приносити великий та довгоочікуваний дохід. Це не так. Щоб досягти стабільного прибутку для початку доведеться вкласти свої кошти, а потім ще й добре попрацювати. Для всього цього буде потрібний грамотний бізнес-проект, який можна створити самому або із залученням експертів. Якщо все правильно розрахувати, то за півтора року всі витрати окупляться.

Like this post? Please share to your friends:
AllArticle - каталог корисної інформації