Як написати текст, що продає

 

Сьогодні ми поговоримо про те, як написати текст, що продає, для сайту і за допомогою цього тексту викликати довіру до торгової пропозиції.

Як написати текст, що продає

Припустимо, що ви пройшли стартовий етап створення сайту, що продає, і успішно сайт розкрутили:

  • склали семантичне ядро,
  • розробили інформаційну стратегію просування бренду,
  • придумали заголовки,
  • сформували попередню структуру статті

На перший погляд здається, що ви попереду конкурентів: як можна не відреагувати на фразу “наші фахівці допоможуть вирішити будь-які ваші бізнес-завдання”?

Сучасні клієнти нікому не довіряють на слово. Це факт. Вони не платитимуть вам ринкову ціну за послугу без реальних доказів отримання споживчої вигоди.

Першорядна мета контент-стратегії в наші дні – це демонстрування переваг аудиторії, на які вона може розраховувати під час звернення до вашої компанії.

Конкурентні переваги – як їх правильно подати

Перед тим як написати текст, що продає для сайту, насамперед необхідно здійснити міні-аналіз майданчиків конкурентів. За яким принципом складено опис їх послуг чи товарів? На чому вони наголошують у рамках маркетингового контент-просування бренду?

Запам’ятайте: вам не просто потрібно розповісти клієнту про характеристики продукції або власні досягнення. Він хоче отримати докладне роз’яснення споживчої цінності торгової пропозиції.

Найбільш поширені помилки при формуванні презентаційного тексту

1. Подання шаблонних переваг без об’єктивних доказів. Використання подібних словесних конструкцій допоможе виділитися і натомість конкурентів. Не треба писати, що у вас «найвигідніші ціни», «швидка доставка» та «якісне обслуговування».

Розмістіть розгорнуте пояснення щодо всіх ключових умов, параметрів співпраці з вами. Уникайте кліше та штампів. Пам’ятайте про конкретику.

2. “Ми-ми-ми” або “наші-наші-наші” в кожному абзаці. Дане формулювання сьогодні сприймається інтернет-аудиторією як стоп-сигнал. Не слід писати про те, які ви професіонали. Текст повинен бути координуючим мотивуючим. Уявіть себе на місці потенційного клієнта: ви захотіли б звернутися до компанії після прочитання тієї чи іншої статті?

Рекомендація: під час написання контенту керуйтеся особистими інтересами користувачів. Їм байдуже, якими темпами ви розвиваєтеся. Вони прийшли на сайт з конкретною метою – вирішити проблему за допомогою вашої торгової пропозиції.

3. Велика кількість “води”. Пошук балансу між надто лаконічним та надто великим описом переваг – пріоритет №1.

Порада: пишіть структуровано, чітко, насправді. Оформляйте статтю у зручному ознайомлювальному форматі (списки, заголовки, таблиці, інфографіка тощо).

4. Відсутність фактичних даних. Про це ми вже говорили. Теоретично всі є прекрасними «спецями». Якщо ви оперативніше за інших справляєтеся з поставленими завданнями, не варто скромничати. Доведіть це. Зробіть так, щоб у користувача не виникало жодних сумнівів щодо вашої компетентності.

Рекомендація: оперуйте виключно фактами. Маєте широкий асортимент – повідомте, скільки саме товарних позицій в ньому знаходиться (пам’ятаєте про вигоду покупця). Пропонуєте низьку вартість – вкажіть її мінімальне значення.

Продемонструйте переваги порівняно з конкурентами. Детально викладіть стан справ у вашій компанії. Потім переходьте до опису діяльності конкурентів. Переконайтеся, що найбільшу вигоду він отримає саме у вас.

5. Малефективний оптимізаційний інструментарій. Багато хто досі думає, що тексти потрібні лише для пошукової оптимізації web-проекту. Розміщення ключових словосполучень у кожному реченні не сприятиме підвищенню пошукового рейтингу ресурсу. Більше того, переоптимізація в цьому випадку призведе до зменшення обсягу цільового трафіку, оскільки тексти, що складаються з одних ключових слів, ніхто не читатиме.

Рекомендація: пишіть для широкого сегменту читачів, а не пошукових роботів-аналітиків. Оптимізація повинна органічно впроваджуватися у контент-стратегію, що продає. Якщо ключовик не вдається вписати текст, не варто його використовувати в принципі.

6. Заміна переваг технічними параметрами продукції (послуги). Ще одна помилка, що полягає у публікації експлуатаційних характеристик без роз’яснення вигоди, користі, цінності товару.

Стимулювання бажання купити продукт досягається шляхом перетворення параметрів у переваги. Формула проста: презентація пропозиції + пояснення механізму ефективного вирішення побутових завдань = придбання товару.

Як підвищити конкурентоспроможність УТП

Унікальна торгова web-пропозиція – це маркетинговий інструмент, здатний позитивно вплинути не лише на показники локального ціноутворення, а й на загальний рівень продажів.

УТП має бути:

  • конкретним (набуваєте даний продукт – отримуєте певну вигоду);
  • неформатним, видатним (у конкурентів має бути ресурсів чи можливостей його відтворення);
  • затребуваним (підвищення залучення цільової аудиторії – головна мета будь-якого УТП).

Види УТП:

  • реальне – демонструє фактичну відмінність вашої продукції від пропозицій конкурентів;
  • хибне – свідчить про неунікальність продукції/послуги.

Щоб визначити ступінь автономності УТП, скористайтеся наступною (базовою) формулою: товар – спектр характеристик – споживчий зиск. Пам’ятайте, що УТП в жодному разі не має асоціюватися з шахрайським прийомом залучення. Довіра – тільки за його допомогою вам вдасться сформувати правильне уявлення про свою торгову пропозицію.

Like this post? Please share to your friends:
AllArticle - каталог корисної інформації