Спорт і криптовалюта стануть хорошими друзями в майбутньому

Недаремно криптовалюта є категорією спонсорства, яка найшвидше розвивається в спортивній рекламі. Криптоіндустрія додає величезну цінність лігам , франшизам і спортсменам у всьому світі. Як наслідок, ліги, франшизи та професійні спортсмени прагнуть зв’язатися з молодшою ​​аудиторією, такою як GenZers і мілленіали, невловима та критично важлива демографічна група для спортивної індустрії, якою володіє криптовалюта . Як наслідок, співпраця у сфері спорту та криптовалюти є безпрограшною ситуацією. Спонсорство спорту в усьому світі становить 40 мільярдів доларів.

Лише за останній рік криптокомпанії витратили понад 3 мільярди доларів на спортивне спонсорство. Хоча це може здатися неочевидним місцем для збігу аудиторії, криптовалютні бренди використовують величезний охоплення спорту для підвищення обізнаності про відносно нову галузь. Бренди можуть познайомитися з людьми там, де вони є, через спонсорство, як-от обмінний логотип Сема Бенкмана і FTX Fried на футболках бейсбольних суддів і рекламі Суперкубка . Для звичайної людини, яка тільки починає, криптоіндустрія намагається гуманізувати те, що може здатися складною та лякаючою технологією.

Споживачі з більшою ймовірністю спробують бренд, коли його підтримує відомий спортсмен, будь то пластівці Wheaties, спортивні напої Gatorade або пара взуття. Люди, які вже користуються цим продуктом, відчують підтвердження свого рішення, підвищуючи лояльність до бренду. Фактично, підтримка знаменитостей може спричинити зростання цін на акції та зростання продажів на 4%. Безсумнівно, на споживачів впливає реклама і бренд одягу чи взуття, в якому носить улюблений спортсмен. Я розумію, що футбольне взуття Adidas не дозволить мені проскочити повз захисників і забити гол, як ми бачили, як це робив Ліонель Мессі сотні разів. Але я все одно купую взуття Adidas , тому що один із найвидатніших футболістів світу носить ту саму марку.

Є мільярди людей, які, як і я, спостерігають за цими спортивними подіями, і на них впливає те, що роблять або говорять їхні герої. Увійдіть у криптокомпанії , які не залишили каменя на камені у своїх зусиллях, щоб отримати вигоду з цієї можливості.

Крипто заробляє на шумі:

З того часу, як у листопаді 2021 року почався обвал криптовалюти, витрати на рекламу криптовалюти раптово припинилися. Минулого року кожна велика криптовалютна біржа рекламувала деякі з найкращих у світі спортивних банерів, у тому числі Формулу-1 та Індійську Прем’єр-лігу. Згідно з повідомленнями, індійські криптобіржі витратили понад 50 мільйонів рупій на рекламу під час Чемпіонату світу з футболу ICC T20 у 2021 році.

Like this post? Please share to your friends:
AllArticle - каталог корисної інформації