Як змусити рекламне оголошення працювати?

Вам доводилося ловити себе на тому, що реклама не дає бажаних результатів? Проведення рекламної кампанії – процес складний та багатогранний.

Розглянемо одну зі сторін такого процесу – оголошення та правила їх складання. У цій статті ви знайдете відповіді на такі запитання:

  • Чому ваша рекламна пропозиція не працює?
  • Як написати текст рекламного оголошення, що продає?
  • Як використовувати досвід конкурентів для створення кращого оголошення?
  • Як змусити рекламне оголошення працювати?
  • Найпоширеніші помилки: як не треба робити?

Оголошення оточують нас завжди: купити квартиру або машину, віддати кота або знайти роботу – вони заполонили гіперпростір інтернету. Однак недостатньо подати оголошення, потрібно, щоб потенційний клієнт клікнув по ньому. Усвідомлення недоліків своїх рекламних звернень — перший крок на шляху збільшення трафіку вашого сайту.

Сядьте на свіжу голову та прочитайте тексти рекламних оголошень вашої компанії. Тепер зробіть аналіз. Якщо ви знаходите текст відповідно до одного з цих пунктів, виправляйтеся:

1. У тексті містяться слова “кращі”, “якісно”, “недорого”, “надійно”, “з гарантією”, “швидко”, “професійно” та подібні. Вони не несуть смислового навантаження, засмічують та здешевлюють оголошення. 

Приклад: «Високі відсотки за вкладами та вигідні умови обслуговування!» добре замінюється на «Поповнювані вклади під 12% річних + 2% кешбек на дебетову карту».

2. Відсутні ціни на послуги. Потенційний клієнт відчуває каверзу, якщо до ваших послуг не доданий прайс-лист. Зверніть увагу на виділені оголошення нижче. Перше не ідеально, але привабливіше за друге, тому що дає натяк на інтервал цін по продукту.

3. У тексті немає заклику чи мотивації. Краще написати «Купи плюшку — отримай у центрі однушку!», ніж похмуре «Вигідна пропозиція від Пекарні №1: купуйте плюшки та беріть участь у розіграші».
4. Немає акцій чи спеціальних пропозицій. Приклад: пропозиція на кшталт «Акція! Купи два відра за ціною трьох і отримай у подарунок футболку з написом “Я люблю відра!”

Як змусити рекламне оголошення працювати?

Не забувайте стежити за граматикою, серйозні клієнти не працюють із невчемом. Клієнт повинен отримати той опис товарів чи послуг, який він очікує побачити: за посиланням «Продам їздового коня» повинні продаватися коні, а не м’які іграшки.
Мобільний інтернет захопив світ і потенційні покупці переглядають ваше повідомлення з маленького екрану. Вони не читатимуть громіздке оголошення. Реклама має бути лаконічною, відображати суть пропонованого продукту/послуги, так що просто Think different і Just do it.

Пишемо текст, що продає: як треба писати?

Зосередьтеся на своєму продукті і послідовно пропрацюйте такі рекомендації:
Визначте свою цільову аудиторію та мету реклами. Причому метою може бути не тільки продаж, а й покращення впізнаваності, посилення ефекту від інших видів реклами, залучення нової цільової аудиторії. 
Уявимо, що, продаючи мерседеси бізнесменам середнього віку, ви вирішили розширити ЦА і включили туди бізнес-леді. У цьому випадку мета реклами — їхнє залучення у правильній формі: «Спеціальна пропозиція! Мерседес Х-алого кольору – німецька якість для вашого бізнесу. Тепер на 30% дешевше!»;
Сформуйте чіткий рекламний меседж – акцію, оригінальну пропозицію, знижку тощо. Оголошення типу «Продам черевики» та «Акція! Продам черевики зі знижкою 30%» матимуть різну кількість відгуків.

Як змусити рекламне оголошення працювати?

  1. У рекламі відображайте суть продукту кількома словами. Напишіть оголошення і покличте друга, він повинен відразу вловити зміст вашого посилу.
  2. Подбайте про те, щоб рекламне оголошення було доповнено контактами, картою проїзду, логотипом компанії та фотографією продукту. Важливо не перебільшувати з інформацією.
  3. Не забувайте включати в заголовок оголошення та його текст ключові запити, які вводять клієнти в пошуковому рядку.
  4. Експериментуйте! Постійно оновлюйте рекламні оголошення, щоб відстежити їхню ефективність.
Окремо хочу виділити кілька рекомендацій Google щодо створення ефективних оголошень:
  • Акцентуйте сенс знаком оклику! Але не зловживайте їх кількістю;
  • Не пишіть про свою фірму, пишіть про свої послуги;
  • Зробіть оголошення пропорційним – текст повинен бути максимально простим, зрозумілим і легкочитаним. Рядки тексту мають бути повними та осмисленими. Немає нічого гіршого, ніж скорочений текст!
  • Створіть релевантну цільову сторінку. Наприклад, якщо у вашому оголошенні є фраза “Зателефонуйте нам”, не забудьте вказати номер робочого телефону на цільовій сторінці. Якщо ж у вашій рекламі є текст «Обмежена пропозиція», обов’язково додайте цю інформацію на цільову сторінку.
Like this post? Please share to your friends:
AllArticle - каталог корисної інформації