В ремонт смартфони направляються з двох причин: через недбалість (на них сідають, топлять, кидають), а також із-за помилок виробників. Фахівці вважають, що частини виробничих дефектів можна уникнути, якщо не ганятися за останніми новинками та купувати телефони, представлені на ринку більше двох-чотирьох місяців.
Основні види проблем, що приводят до поламок, необхідно знати кожному користувачеві. Самостійний ремонт пристроїв може призвести до значних фінансових витрат. Перепрошивка телефону не є методом відновлення роботи пристрою. Краще рішення в разі поломок мобільних телефонів — послуги професіоналів в сервісних центрах.
Вважається, що звичайні користувачі сприймають телефон, як складний високотехнологічний пристрій. Тому при будь-яких поломки, вони користуються послугами майстерень, які виконують ремонт телефонів надаючи гарантію.
Мобільні телефони — пристрої, які можуть мати як прості поломки, так і більш серйозні. У будь-якому випадку рекомендується звертатися тільки до послуг професіоналів.
Основні поломки мобільних телефонів:
- попадання вологи;
- механічні пошкодження;
- пошкодження дисплея;
- несправність акумулятора;
- вихід з ладу процесора;
- пошкодження динаміка.
У деяких випадках неможливо провести точну діагностику і встановити причину поломки пристрою. Наприклад, телефон не включається або некоректно функціонує. При відсутності видимих пошкоджень багато користувачів вдаються до такої послуги, як прошивка телефону.
Більшість власників мобільних телефонів замість якісного ремонту в сервісному центрі воліють віддати телефон на перепрошивання. Деякі користувачі абсолютно впевнені в тому, що правильна перепрошивка — гарантія відновлення роботи телефону.
Так само, власники смартфонів намагаються самостійно замінити програмне забезпечення, закачавши оновлену прошивку з сайту виробника. При цьому виробник не може рекомендувати самостійні експерименти, оскільки в цьому випадку буде втрачена заводська гарантія.
Майстри-дилетанти, які пропонують послуги перепрошивки за інструкцією, гарантують відновлення і якісне функціонування телефону. В інтернеті існують навіть спеціальні портали і тематичні сайти, що рекламують послуги прошивки мобільних пристроїв. Звісно, користувачі читають інформацію в інтернеті і звертаються до таких професіоналів. Однак у багатьох випадках така процедура не приносить позитивних результатів.
Що ж порадити звичайному користувачеві? — довіритися професіоналам, які виконають якісний ремонт мобільних телефонів.
Трапляється, що сервісний центр не завжди може провести ремонт телефону. Тут важливо встановити початкову причину поломки пристрою. Перепрошивка зроблена, а причина поломки може бути в іншому. Наприклад, в результаті легких механічних впливів — порушення пайки під мікросхемою. Перепрошивка, виконана майстром-самодєлкіним може погіршити становище. Не можна сліпо довіряти порадам з інтернету. Особливо, якщо це стосується ремонту смартфонів та планшетів. Невідповідна прошивка може знищити пристрій, і звести до мінімуму шанси на його відновлення.
Скільки чекати? Найбільшою неприємністю для власника стільникового телефону є сам похід в сервісний центр і подальше очікування висновку спеціаліста. Термін діагностики зламаного телефону зазвичай не більше трьох днів, а далі клієнт чекає від поки приїдуть запчастини і почнуть виконуватися сервісні роботи. Але, не впадайте у відчай! Багато сучасних сервісних центрів надають «на заміну» тимчасовий телефон.
Тож не робіть необдуманих кроків, якщо Ваш гаджет не працює і вирушайте до ервісного центру. Сподіваємося, що дана стаття була корисною для Вас і нехай Ваш телефон не хворіє