Всі користувачі, заходячи на нові сайти, в першу чергу оцінюють зовнішній вигляд сайту. Інакше і бути не може, так як шаблон сайту це те, що допомагає нам отримати майже миттєве розуміння про характер сайту, його тематику, орієнтуватися на ньому і отримувати потрібну нам інформацію.
Немає необхідності доводити, що поганий дизайн (або відсутність веб-дизайну як такого) зустрічається набагато частіше якісного і, це не дуже добре.
Зараз я зупинюся на основних помилках вебмайстра при створенні сайту, уникнувши яких, ви отримєте веб-дизайн про який можна сказати гарне юзабіліті сайту.
1. Використання нелегкою для шрифтів.
Всі тексти повинні бути написані нормальним, легкочитаємий шрифтом. різного роду вензелі і загогулі придумані для декоративних елементів (наприклад: логотипи, заголовки, типографический дизайн), але не для того, щоб ними набирати блоки текстової інформації.
Шрифти необхідно використовувати тільки ті, які точно встановлені на комп’ютері у будь-якого користувача: Helvetica, Arial, Verdana, Georgia, Verdana, Times New Roman і т.п.
2. Відсутність зображень.
Може ви і ідеологічний мінімаліст, але веб-дизайн без використання зображень від цього не перестає бути нудним, бистропріедающімся.
Якщо сайт не арт-проект, а ресурс для частого відвідування живими людьми, значить варто подбати про візуальному різноманіття (фотографії, ілюстрації для текстів).
3. Складне сприйняття тексту.
Око повинен ковзати по тексту, читачеві зручно пробігати по блокам, пропускаючи нецікаві місця, орієнтуючись по підзаголовкам, абзаців, пунктам. суцільний текст незручний, викликає давящяе почуття, дратує.
4. Маленький розмір шрифту.
Запам’ятайте правило: якщо хоча б одна десята відвідувачів сайту збільшують шрифт, значить веб-дизайн поганий. І друге правило: мінімальний розмір 12pt.
5. Багато флеш-елементів.
Флеш це прекрасна технологія, яка допомагає зробити красиве прекрасним, також флеш це: важко, повільно, часто не в тему. Не перевантажуйте сайт, не використовуйте там, де можна обійтися без нього. І ще: практично всіх дратує флеш на вході, який не можна пропустити.
6. Різнобарвний текст.
Кольоровий фон (і тим більше кольоровий шрифт), картинка під текстом (бекграунд) стомлюють очі. Якщо ви хочете, щоб вас читали, рухайте в даному місці веб-дизайн в сторону спрощення.
7. Перебір з рекламою.
Багато невірно трактують правила на зразок «розміщуйте рекламу на видному місці» або «Реклама повинна бути там, куди відвідувач в першу чергу звертає увагу». Це не означає, що веб-дизайн ставить завдання щодо упорядкування рекламних блоків і
між ними ще чогось що помістилося. Головне контент, а рекламу туди, де одне іншому не заважає.
8. Поп-андери.
Веб-дизайн зі спливаючими вікнами, робиться людьми, які існують на світлі помилково.
9. Занадто великі статті.
Пропустіть цей пункт, якщо ви геніальний журналіст, чудовий стиліст або шалено талановитий письменник. У зворотному випадку: ніякі зображення, ніяке удобочитаем форматування не змусять читати онучу більш ніж з 1000 слів більшості відвідувачів.
10. Неоднозначний колір посилань.
Так, щоб його посилання конкретно виділялися і не були схожі зі звичайним шрифтом. Також корисно виділити відмінним від звичайних відвідані посилання. Веб-дизайн — це не просто, коли красиво, це ще і зручно, і веб-майстер, який створює сайт, повинен пам’ятати про це.