Отримай трафік через вірусний маркетинг

Вірусний маркетинг — це реальна можливість для власника сайта залучити більший трафік на сайт. Причому сенс вірусного маркетингу такий, що всі основні дії виробляються самими відвідувачами, які, подібно до вірусів, «заражають» інших онлайнівців позитивними відомостями про ваш проект.

Тобто, таким чином, інформація природним шляхом перетікає від одного користувача до іншого, вам потрібно лише створити для цього необхідні умови.

Вірусний маркетинг не будується на основі одного або декількох стандартів, зазвичай все залежить від актуальності того чи іншого заходу і від особливостей сайту.

Наприклад, у вас комерційний ресурс і ви хочете поліпшити рівень прибутковості. Тут може допомогти старий і перевірений метод, заснований на партнерській програмі. Тобто, ви пропонуєте користувачам можливість посприяти в поширенні продукції або послуг, за що будете виплачувати їм відсотки з чистої виручки.

Якщо ж у вас є щось на зразок соціальної мережі або спільноти, і ви хочете збільшити кількість трафіку, то тут буде доречний вірусний маркетинг, який базується на конкурсах. Для початку придумайте якусь оригінальну ідею, в фундаменті якої має стояти нарощування балів за залучення нових користувачів.

Користувачі візьмуть умови вашої гри, перш за все, завдяки створенню конкурентного середовища, адже люди люблять позмагатися з собі подібними. А їх тяга до участі буде ще сильнішою, якщо ви забезпечите серйозне і привабливе винагороду.

У тому випадку, коли ви володієте простим інформаційним порталом і не хотіли б витрачати великі кошти на вірусний маркетинг, найзручнішим варіантом для вас стане організація «халяви».

На це слово «ведуться» практично всі користувачі, і якщо ви під ним будете припускати якісь цікаві та значущі матеріали, які можуть бути корисні людям, то слава про ваш веб-проект моментально просочиться на все тематичні форуми і блоги.

А головна фішка в тому, щоб дати користувачам те, чого вони не могли б дістати в іншому місці. Тоді вони точно стануть вашими вірними прихильниками і почнуть говорити про вас на кожному онлайн-кутку.

Ну і наостанок варто замовити слово ще про одну хитрість вірусного маркетингу, яка властива комерційним проектам — безкоштовна послуга.

Запропонуйте гостям випробувати демо-версію вашої програми, або порадьте скористатися безкоштовним аналізатором, калькулятором послуг і т.д.

Спочатку користувачі сприймуть цю можливість просто з інтересу, а потім, якщо вони гідно оцінять ваш сервіс, то і звернуться до більш серйозних послуг, та й рекомендувати іншим будуть! Так що вірусний маркетинг хороший, як не крути!

Головне — це вміння вигідно його застосувати, для збільшення трафіку!

Like this post? Please share to your friends:
AllArticle - каталог корисної інформації