У статті Ви дізнаєтеся як правильно написати оголошення і отримаєте поради які допоможуть створити зразок для вашого ефективного оголошення.
Люди часто розміщують оголошення і не замислюючись пишуть в нього все що прийде в голову і навмання відправляють його в мережу.
Можливо і Ви так ні разу робили? Може Ви намагалися взяти кількістю, а не якістю?
Безумовно кількість розміщених оголошень грає важливу роль, так як різні люди користуються різними сайтами і з різних ресурсів можуть Вам зателефонувати, а Ви в свою чергу можете швидше зробити продаж.
І у всьому цьому є логіка, безумовно. Але мета нашої статті розповісти Вам як можна підвищити конверсію. (Щоб з переглядів Вашого оголошення була максимальна кількість дзвінків). Іноді на оголошенні може бути і 1000 показів і 2000 … а дзвінків 2, але марних. У чому ж проблема?
Є кілька граблів на які Ви могли стати:
- Завищена ціна пропонованого продукту.
- Проблемне опис в заголовку.
- Проблемне опис в тілі оголошення.
- Відсутність фотографій.
- Заздалегідь відома помилкова ціна.
- Неординарність оголошення.
- Одиночний продаж чи ні?
А тепер детальніше про кожен з пунктів:
1. Завищена ціна пропонованого продукту. Перед тим як розмістити своє оголошення і вказати ціну на нього, вам варто тричі на різних ресурсах подивитися ціни конкурентів, в такому випадку Ви і не продешевіть але і не завищити ціну до хмар. Конкуренція завжди, скрізь і в усьому, потрібно не забувати про це і ціна грає ключову роль.
Якщо ціна у Вас більше ніж у конкурентів то це потрібно вагомо аргументувати і слідувати іншим правилам публікацій Ваших оголошень. Не забувайте що на кожен товар свій покупець, куплять і за завищеною ціною коли то, але чим ви хочете брати. Кількістю або везінням? Заробляти на звороті або на завищеною ціною? На ці питання ви повинні самі собі дати відповіді перед створенням пропозиції.
Мета: Написати так щоб людина не змогла перегорнути Ваше оголошення.
2. Проблемне опис в заголовку. Тема це ключ від дверей, якщо у Вас ключа немає, то ви не зайдете в будинок, так само і в назві оголошення, якщо у Вас поганий опис то на сторінку Вашої пропозиції ні хто не перейде! Що ж потрібно вказувати при подачі оголошення? Як всім відомо будь-яка дошка має категорії в які ви робите публікацію, відповідно якщо Ваша пропозиція в категорії «віддам собаку», то не потрібно дублювати це в заголовку також як і вказувати регіон, це дуже часта помилка.
Вкажіть: породу, стать, вік і ще якісь переваги. Дублювати то що можна вибрати у випадаючому меню на сайті не має сенсу, а дає вам тільки великий мінус так як ви втрачаєте цінне місце в заголовку.
Мета: Написати так щоб людина не змогла перегорнути Ваше оголошення.
3. Проблемне опис в тілі оголошення.
Опис Вашої пропозиції не повинно бути розтягнуто, але також не повинно бути сильно стисло. Пишіть тільки те що покупець хоче почути. І продумайте які питання у вашого потенційного покупця. Постарайтеся дати на них такі відповіді щоб вони сподобалися йому. Але не на всі питання, залиште невеличка прогалина. Людина не повинна все і відразу прочитати і все дізнатися. Він повинен прочитати зрозуміти що це йому підходить, і чого не зрозумів. Потрібно зробити так щоб Вам зателефонували. А коли станеться дзвінок маніпулюйте собі на втіху розповідаючи про переваги, хорошою ціною, чудовій якості і безкоштовною доставкою.
Мета: Написати так щоб Вам зробили дзвінок.
Як написати оголошення
4. Відсутність фотографій. Як не крути, а без фотографій оголошення втрачає левову частку переглядів, яку ні чим не доповнити. Для максимального вихлопу потрібні фотографії як повітря, вважайте що це легкі оголошення і без них воно втрачається і вмирає. Визначте головну фотографію, яка буде видна людям з пошуку, і яка на ваш розсуд буде більше вабити погляд, а при переході на оголошення більш докладні фотографії з деталями. Фотографії повинні бути обов’язково якісними і без сторонніх написів та емблем. Виконавши цю рекомендацію Ви зможете продати товар навіть дорожче звичайного. Так як якісна фотографія додає цінності Вашого продукту.
Мета: Заманити людини на сторінку саме Вашого оголошення серед тисячі інших.
5. Заздалегідь відома помилкова ціна. Часто вказують ціну 1грн. щоб оголошення було в ТОПі при сортуванні за ціною і набрало максимальну кількість переглядів, але це не правильно і більше дратує ніж допомагає покупцеві визначитися. Такі оголошення хоч і знаходяться в ТОПі але конверсія дуже мала, часто просто прокрутити такі пропозиції і навіть не переходять на них щоб прочитати подробиці. Ціна оголошення повинна відповідати опису пункту 1 в нашій статті.
Мета: Розташувати людину до своєї пропозиції.
6. Неординарність оголошення. Креативність це добре, але потрібно знати міру, і не варто пістрявити словами не в тему і при прикрашати або підносити до небес, як і не варто спиратися на сленг і молодіжні вираження. Потрібно розуміти що Ви продавець поважаючий свого покупця, ви показуєте якість і зразковість, а не загравання і хихикання. Можна позначити цю раду як «Діловий підхід з родзинкою».
Мета: Розташувати людини до своєї пропозиції.
Креативні оголошення
7. Одиночна продаж чи ні? Залежно від послуги / товару і вашої мети. Ви можете продати один раз або поставити продаж на конвеєр. Залежно від цілей і товару Ви можете подумати над наступними виразами: Товар ексклюзивний, рідкісний в наявності кілька позицій є час почекати — відповідно ціну можна завищити. Товар звичайний, популярний в наявності хороша партія — ціну можна знизити щоб виграти конкуренцію і заробляти на обороті, до цього ж набираючи популярність і створюючи імідж магазину.
Висновок. Для ефективного продажу Вам потрібно слідувати таким правилам:
- Яскравий, логічний заголовок.
- Короткий але містке зміст з родзинкою в основному полі опису товару / послуги.
- Конкурентоспроможна або обгрунтовано завищена ціна.
- Реальні, що привертають увагу фотографії.
- Запас натхнення для творчого підходу до справи.
Велике значення має формат оголошення, найчастіше звичайні оголошення отримують від 5% до 10% від можливої кількості переглядів, інші 90% не доходять до оголошення так як воно не VIP.
VIP оголошення завжди на перших сторінках, яскраво виділені і відповідно приймають на себе весь трафік!
Не варто скупитися витратити 2 — 3 грн щоб продати товар або послугу тричі! Пам’ятайте про це!