Як відомо, брендинг починається безпосередньо до виготовлення товару і може розроблятися протягом тривалого часу. Однак не варто витрачати кошти на просування неякісного товару. Лише в разі гарантії стабільної якості бренд буде мати вплив на свідомість споживача.
В даний час створити бренд можна як самостійно, так і за допомогою організацій, до яких відносяться рекламні та PR-агентства.
У першому випадку, звичайно, вийде заощадити, але для цього потрібні значні зусилля для створення концепції брендингу. Спеціальні компанії займаються втіленням вже готових ідей. Позиція більшості вітчизняних брендів за принципом «сам собі режисер» в даний час свідчить про непоганий результативності.
Точно визначити вартість бренду важко і знайти дані про неї в фінансових документах компаній неможливо, оскільки вона тісно пов’язана з такими інтелектуальними активами, як технології, патенти, досвід виробництва і системи дистрибуції, напрацьовані протягом конкретного проміжку часу. Проте, експерти наполегливо намагаються вирахувати ціну бренду і віддають перевагу методиці американської компанії Interbrand, яка користується найбільшою довірою в світі. Саме завдяки їй стала відома вартість бренду Coca-Cola — 83,3 млрд. доларів.
Розрахувати вартість вітчизняних торгових марок таким способом досить складно.
Справа в тому, що встановити необхідні параметри не дозволяє нестабільність соціальної і економічної ситуації в країні, а також «дитячий» вік брендів.
Разом з цим провідні фахівці в один голос твердять про те, що брендинг є дуже дорогим задоволенням. Неможливо відразу зареєструвати бренд, т. К. Він являє собою глибоко психологічне поняття, що існує на підсвідомому рівні покупця. У зв’язку з цим здійснюється реєстрація товарного знака. При цьому сама заявка вимагає вкладення чималих коштів, а отримати свідоцтво про реєстрацію можна лише через 2-3 роки.