Розміщення рекламних оголошень

Рекламою називають інформацію, за допомогою якої привертається увага до компанії або її товару. Її мета зацікавити покупця, пробудити в ньому бажання купити товар або скористатися послугою. Бажаний результат — збільшення кількості продажів і прибутку компанії.

Ефективним засобом для того, щоб заявити про себе, є інформаційна вивіска. Її значення важко переоцінити. Вона служить не тільки для рекламних та інформаційних цілей, а й сприяє створенню іміджу компанії.

Розміщення рекламних оголошень в звичайних і електронних ЗМІ дозволяє донести необхідні відомості до великої аудиторії. Являє собою один з найбільш працюючих варіантів просування товарів і послуг.

Для досягнення бажаної користі, перед проведенням рекламних компаній проводяться маркетингові дослідження, планування і вироблення тактики проведення рекламної компанії. Вони дозволяють виявити цільову аудиторію і вивчити її запити.

Реклама служить одним із засобів для конкурентної боротьби. Постійно повторюючись, вона, з одного боку нагадує про компанії, з іншого створює відчуття її надійності і стабільності, здатне формувати потреби потенційних покупців.

Реклама може бути не тільки комерційної, а й політичної, соціальної. Політична допомагає партіям залучити прихильників до своїх лав і зайняти місце у владних структурах. Соціальна допомагає досягти благодійних та інших корисних суспільству цілей.

Рекламна діяльність регулюється законами. Недобросовісна, помилкова і неетична реклама заборонена.

Like this post? Please share to your friends:
AllArticle - каталог корисної інформації